  • 1. Data: 2003-11-10 14:35:14
    Temat: Szansa na kredyt
    Od: "Pytający" <l...@a...pl>

    jak najlepiej i gdzie wziac kredyt 25 tysiecy na zakup uzywanego mieszkania
    ??
    mam ror w pkobp i tam sa wplywy co miesieczne okolo 2 tysiecy.pozniej te
    pienizaki sa po kilku dniach przelewane do mbanku ...
    ale najgorsze jest to ze nie mam umowy na stale :(
    wielie dzieki za pomoc
    pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2003-11-10 15:43:23
    Temat: Re: Szansa na kredyt
    Od: "Marcin" <m...@w...p>

    "Pytający" <l...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > pienizaki sa po kilku dniach przelewane do mbanku ...
    > ale najgorsze jest to ze nie mam umowy na stale :(

    Jezeli juz pracujesz tam gdzie pracujesz rok i do konca umowy zostalo Ci
    wiecej niz 6m to masz np szanse w bphpbk.
    Ale oczywiscie w pierwszej kolejnosci na twoim miejscu udalbym sie pkobp.
    Tak czy inaczej szanse masz :)

    pozd.
    Marcin

  • 3. Data: 2003-11-10 17:01:21
    Od: "Pytający" <l...@a...pl>

    "Marcin" <m...@w...p> wrote in message

> [...]
    > wiecej niz 6m to masz np szanse w bphpbk.
    > Ale oczywiscie w pierwszej kolejnosci na twoim miejscu udalbym sie pkobp.

    pracuje 11 miesiecy, koniec umowu za miesiac i dopiero wtedy bedzie umowa na
    stale.
    ale kredyt musze wziac juz, jak najszybciej.
    nie wiem pod hipoteke tego mieszkania nie mozna ? jak to wyglada i jakie
    mniej wiecej koszty ?
    pzdr
    Radek