  • 1. Data: 2003-11-10 15:13:31
    Temat: POS W Real...
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Witam.
    Od jakiego banku hipermarkety REAL maja pos'y? Wczoraj placilem tam
    swoja KK Multibanku i wlasnie nie moge sie nigdzie na wydruku doczytac
    skad te pos'y sa...

    I jeszcze jedno pyt. przy okazji.
    Dlaczego kazda operacje mam autoryzowana?
    Nigdy nie zdazylo mi sie placac moja VC z Multi ze nie mialbym
    autoryzacji...
    P.S. Nigdy nie placilem nia kwota ponizej 20pln...

    Dzieki za info.
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-11-10 23:25:45
    Temat: Re: POS W Real...
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    SunWoj napisał:
> [...]
    > autoryzacji...
    > P.S. Nigdy nie placilem nia kwota ponizej 20pln...

    Bo widać sklep lub / i centrum rozliczające karty (obsługujące płatność
    kartami) tak chciało. Często kupuję bilety PKP w kasach z terminalami do
    obsługi kart i każda transakcja jest autoryzowana, niezależnie od
    rodzaju użytej przeze mnie karty. W kasach PKP są terminale Centrum Kart
    i Czeków PeKaO SA.

    K.

  • 3. Data: 2003-11-11 09:14:15
    Od: "iq" <i...@i...pl>

    Użytkownik SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:9...@4...com..
    .
    > Witam.
    > Od jakiego banku hipermarkety REAL maja pos'y? Wczoraj placilem tam
    > swoja KK Multibanku i wlasnie nie moge sie nigdzie na wydruku doczytac
    > skad te pos'y sa...
    W realu w Krakowie nie maja oddzielnych posow, sa wbudowane w kase a
    obsluguja ich eservice (pkobp)