  • 1. Data: 2003-11-10 14:28:28
    Temat: Inteligo, Fortis - pytanie
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    Witam,

    Zastanawiam sie nad przeniesieniem konta z BZWBK, do jednego z w/w
    banków. Jedno z kryteriów, to czy można obsługiwac konto z linuksa (+
    mozilla). Z tego co wyczytałem to w Fortise jest raczej lipa i nic się
    nie zmieni, a jak to wygląda w Inteligo? Jakieś konkretne wersje
    mozilli, javy itp. trzeba instalować, czy nie ma z tym problemu?

    Zbyszek

  • 2. Data: 2003-11-10 14:51:08
    Temat: Re: Inteligo, Fortis - pytanie
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > nic się nie zmieni, a jak to wygląda w Inteligo? Jakieś konkretne
    > wersje mozilli, javy itp. trzeba instalować, czy nie ma z tym

    Inteligo działa pod mozillą (także Linuxową) w pełni dobrze i na pewno
    nie gorzej niż w misiu. Dotyczy to zarówno 'dużej' mozilli, Firebirda,
    jak i klonów (galeon, epiphany itp). Osobiście już dawno nie
    sprawdzałem ale zdaje się że i w konquerorze nie ma problemów.

    Java nie jest w inteligo używana.

  • 3. Data: 2003-11-10 17:25:14
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    Marcin Kasperski wrote:

> [...]
    > jak i klonów (galeon, epiphany itp). Osobiście już dawno nie
    > sprawdzałem ale zdaje się że i w konquerorze nie ma problemów.
    Dzięki. Teraz mogę zakładac konto. I jeszcze jedno - jak wrażenia z
    użytkowania Inteligo? Są jakieś braki w ich serwisie www?

    Zbyszek

  • 4. Data: 2003-11-14 15:20:44
    Od: "Mikolaj Rutkowski" <m...@g...WYTNIJ.pl>

    Chce tylko zauwazyc ze Inteligo = PKO BP...
    A ten skrot jest oczywiscie synonimem obslugi na skandalicznym poziomie.
    Obawiam sie, ze Inteligo wkrotce tez bedzie tak postrzegane...

  • 5. Data: 2003-11-14 15:29:25
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Chce tylko zauwazyc ze Inteligo = PKO BP... A ten skrot jest
    > oczywiscie synonimem obslugi na skandalicznym poziomie. Obawiam
    > sie, ze Inteligo wkrotce tez bedzie tak postrzegane...

    Niemniej jednak inteligo da się używać pod linuxem bez najmniejszych
    problemów. W przeciwieństwie do Fortisa, BPH, BSK i paru innych...

  • 6. Data: 2003-11-14 21:38:13
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    Mikolaj Rutkowski wrote:
    > Chce tylko zauwazyc ze Inteligo = PKO BP...
    > A ten skrot jest oczywiscie synonimem obslugi na skandalicznym poziomie.
    Na razie to się nie potwierdza.

    Zbyszek

  • 7. Data: 2003-11-18 09:50:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 14 Nov 2003 16:29:25 +0100, Marcin Kasperski napisał(a):

    > Niemniej jednak inteligo da się używać pod linuxem bez najmniejszych
    > problemów. W przeciwieństwie do Fortisa, BPH, BSK i paru innych...

    BPH działa bez zarzutu. BSK faktycznie - bez szans... Fortis... cóż, tylko
    jak się zdefiniuje wcześniej przelewy pod windowsami, w dodatku jest się
    skazanym na krótki (do 35 znaków) opis transakcji... Fortisa trzymam głównie
    ze względu na bezprowizyjną VE i możliwość ew. uzyskania papierowego
    potwierdzenia transakcji z pieczątką...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki