  • 1. Data: 2003-11-10 12:09:05
    Temat: [Lukas] "Prezenty" za lokaty ;-)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    "Weź udział w promocji lokat.
    jak otrzymać prezent?
    Wystarczy, że zainwestujesz co najmniej 6.000 zł
    na 6 miesięcy i więcej,
    a puszka aromatycznej kawy będzie Twoja
    Zainwestuj co najmniej 50 000 zł na 6 miesięcy i więcej,
    a otrzymasz termos.
    Promocja trwa do 31.12.2003r.
    Regulamin promocji dostępny na stronach www.lukasbank.pl "

    Wielki ROTFL - już widzę te tłumy pędzące do Lukasa z 50 000 aby otrzymać
    termos ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-11-10 12:32:49
    Temat: Re: [Lukas] "Prezenty" za lokaty ;-)
    Od: "Max" <...@...x>

    hehehehe,
    Priboi

  • 3. Data: 2003-11-10 13:02:28
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

> [...]
    > Regulamin promocji dostępny na stronach www.lukasbank.pl "
    >

    > Wielki ROTFL - już widzę te tłumy pędzące do Lukasa z 50 000 aby otrzymać

    Moze to pozlacany termos bedzie olbrzymiej pojemnosci...
    A kawa to jaka ?

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-11-10 13:17:26
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

> [...]
    > Regulamin promocji dostępny na stronach www.lukasbank.pl "
    >

    > Wielki ROTFL - już widzę te tłumy pędzące do Lukasa z 50 000 aby otrzymać

    Hmm, inteligowy portfel za 3000 na 2 miesiące był chyba trochę lepszym
    przebiciem.

    Ale ja bym takich promocji nie lekceważył, umiłowanie do gadżetologii
    jest bardzo silne. Świetnie zarabiający ludzie potrafią się na jakichś
    konferencjach zaciekle przepychać i awanturować byle tylko zdobyć
    firmowy długopis, kalendarz czy koszulkę, to może i na termos ktoś się
    skusi...

  • 5. Data: 2003-11-10 18:41:11
    Od: Raf256 <s...@r...com>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in

    > Zainwestuj co najmniej 50 000 zł na 6 miesięcy i więcej,
    > a otrzymasz termos.

    Rotlf :)

  • 6. Data: 2003-11-10 19:28:21
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Nov 2003 13:09:05 +0100, "Glenn" <g...@g...pl>
    wrote:

    >Wielki ROTFL - już widzę te tłumy pędzące do Lukasa z 50 000 aby otrzymać
    >termos ;-)))

    nie no... ludziska sie rzuca tak ze oddzialy lukasa beda oblegane.

    jakies czas temu stwierdzilem ze w lukasie ludzie zajmujacy sie
    bezpieczenstwem powinni zajac sie rolnictwem
    (dostep do konta umozliwia dowod osobisty i numer PIN ktory
    musze znac, ale jednoczesnie na podstawie dowodu moge sobie zazyczyc
    zeby byl wygenerowany nowy PIN - wiec de facto zabezpieczeniem jest
    TYLKO dowod osobisty, ale jak rozmawialem w oddziale numer PIN MUSZE
    ZNAC ;-) tworzenie zbednych bytow i tyle, oczywiscie panienka
    "w okienku" nie jest temu winna, ale jej przekonywanie mnie o
    podwyzszonym standarcie bezpieczenstwa setnie mnie bawily.

    moze ci fachowcy od bezpieczenstwa lepiej by sie sprawdzili na polu
    rolniczym? moze to jest ich powolaniem?

    widze ze lukas zaczal zatrudniac samych kandydatow na rolnikow,
    tym razem w dziale marketingu.

    zgrubne krotkie wyliczenie odsetek, 180dni, stopa stala, 6000pln,
    nie odliczam podatku:
    lukas: 6000 * 3,9% = 234 pln - podatek ~= 187,2 pln
    dominetbank: 6000 * 5% = 300 pln - podatek ~= 240 pln -3pln (za
    przelew sropdkow z lokaty i odsetek) = 237 pln

    roznica odsetek po opodatkowaniu (niedokladne wyliczanie podatku od
    odsetek): 237 - 187,2 = 49,8 pln (przypominam, kwota ta jest
    obarczona bledem rachunkowym przy naliczaniu podatku)

    49 pln - cos drogo ta kawa wychodzi...

    czy ludzie z marketingu lukasa uwazaja ze ich klienci nie umieja robic
    podstawowych obliczen?

    juz chyba lepsza bylaby loteria z samochodem jako nagroda glowna albo
    kilkoma kartami przedplaconymi w kwocie np. 10kpln

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 7. Data: 2003-11-10 23:12:19
    Od: "Damian" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wielki ROTFL - już widzę te tłumy pędzące do Lukasa z 50 000 aby otrzymać
    > termos ;-)))

    I jeszcze nie chca ujawnic regulaminu promocji

  • 8. Data: 2003-11-10 23:16:01
    Od: "Damian" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Damian" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I jeszcze nie chca ujawnic regulaminu promocji

    to talna zenada , w serwisie transakcyjnym jest niby link do regulaminu
    promocji ale nie dziala a nastepnie chca zeby poswiadczyc nieprawde
    "Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem promocji "Kawa lub herbata" i
    akceptuję jego warunki."

  • 9. Data: 2003-11-11 00:46:41
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Co chwila czytam że, serwis im nie działa. Może chcą żeby klienci przy kawie
    czekali na możliwość zalogowania - pomysłowe.
    Jadni dają wycieczki, samochody a Lukas - kawę. ;-))

    pozdrawiam
    A.

  • 10. Data: 2003-11-11 10:40:41
    Od: "Don" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > "w okienku" nie jest temu winna, ale jej przekonywanie mnie o
    > podwyzszonym standarcie bezpieczenstwa setnie mnie bawily.

    Tak tylko, że przy zmianie pytają Cię o dodatkowe dane np.
    nazwisko rodowe matki, nr telefonu, email, adres korespondencyjny...
    więc jak ktoś np.ukradnie Ci dowód to raczej nie będzie znać tych danych.

    Wiadomo, że rezygnacjka z kart do identyfikacji była podyktowana
    oszczędnościami.

    pozdr.