  • 41. Data: 2021-09-09 21:12:43
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-09, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > to ja sie poddaje.
    > Najpierw miało być 9 procent zdrowotnego, potem 3.
    > Ale jeżeli dla ciebie to nieistotna zmiana...

    Nadal osoby na UoP, czy skali - będą płacić 9%.
    Na liniówce ma być 4,9%.

    Tak, jest to nieistotna zmiana. Zmieniają się tylko
    cyferki w szablonie, a nie cały mechanizm. Przeliczenie
    tego wg nowych parametrów zajmuje chwilkę.
    Nadal zdrowotna jest nieodliczalna. Nadal ryczałt jest
    bardziej opłacalny.

    > nie o to pytałem.
    > Pytałem co proponujesz w kontekscie analizy propozycji
    > zmian które sa w fomie prezentacji które to propozycje
    > co chwile sie zmieniaja.

    W formie projektu ustawy oczywiście.
    O tu masz:
    https://orka.sejm.gov.pl/Druki9ka.nsf/Projekty/9-020
    -649-2021/$file/9-020-649-2021.pdf
    ~686 stron lektury do poduszki :)

    Co mogę proponować? Ogarnij sobie dobrego doradcę jak sam nie chcesz
    ogarniać. :)

    > To tylko taka przenosnia okreslajaca pierdylion rzeczy w których jak
    > cos potrzeba to nic nie mozna znaleźć.

    I wiedziałeś od pierwszego dnia używania tego Wzorowego Żółto
    Niebieskiego interfejsu? Czy po prostu wyuczyłeś się, albo po prostu...
    nie było tych możliwości w ogóle?

    > Jak tylko potrzebuje coś niestandardowego to nie wiem
    > gdzie to jest.

    W starych systemach było tak samo.
    Po prostu się go nauczyłeś.

    > Do tego jakies wkurwiajace błędy typu zbyt długa nazwa ulicy w adresie
    > przy przelewie który to adres autouzupełnia sam mbank.
    > Przyzwyczaiłem sie ale tesknie za starym prostym.

    A ja nie. Był kompletnie np. niedostosowany do osób niepełnosprawnych.

    > I nawet podobaja mi sie mozliwości wyszukiwania w historii przelewów
    > ale co z tego jak nawet to nie działa tak jakbym intuicyjnie oczekiwał.

    Człowiek nie rodzi się z funkcją wyszukowania w formularzach, czy
    historii. To co nazywasz intuicją to przyzwyczajenie i wytrenowanie
    w konkretny sposób. Pokolenie po Tobie ma zupełnie inne przyzwyczajenia
    i "intuicję". :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 42. Data: 2021-09-09 21:32:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    09 Sep 2021 17:59:52 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > To tylko taka przenosnia okreslajaca pierdylion rzeczy w których jak
    > cos potrzeba to nic nie mozna znaleźć.
    > Jak tylko potrzebuje coś niestandardowego to nie wiem gdzie to jest.

    Widzę, że nie tylko ja tak mam.
    Ale to nic dziwnego przy tak dziadowskim interface.

  • 43. Data: 2021-09-10 05:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Za pakiet.
    > https://www.mbank.pl/firmy/konta-firmowe/konto-podst
    awowe/ja-profes
    > jonalista/ Osobiste + firmowe.

    PKD z tego zakresu musi być jako główne pkd czy po prostu jedno z kilku
    które sa wpisane do firmy?

    Swoja droga czuje sie "doceniony" jako wieloletni klient... ;-/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 44. Data: 2021-09-10 09:44:14
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-10, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    awowe/ja-profes

    > PKD z tego zakresu musi być jako główne pkd czy po prostu jedno z kilku
    > które sa wpisane do firmy?

    A nie mam pojęcia.
    Ale jakbyś chciał ten pakiet, to zważ, że nie można instniejących kont
    przekształcić, ten pakiet można wziąć tylko jako nowe konta.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 45. Data: 2021-09-10 10:41:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2021 09:44:14 +0200, w
    <s...@p...org>, Wojciech Bancer
    <w...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Ale jakbyś chciał ten pakiet, to zważ, że nie można instniejących kont
    > przekształcić, ten pakiet można wziąć tylko jako nowe konta.

    Kolejny dowód na zajebistość tego banku :)
    A nr kont chociaż można zachować (takie retoryczne pytanie).

  • 46. Data: 2021-09-10 11:21:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Sep 2021 04:53:22 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    dodatkowymi), dodatkowe bezpłatne.

    > getout jest chyba wciąż, darmowość być może wciąż za 5 pyk/mc i visa
    > po kursie visy (ale uwaga na MC, rżnie!) - ale, jak pisałem, KK w
    > getoucie to specyficzny sport, czasem z rzędu ekstremalnych, więc
    > parabanków na liście nie umieszczam.

    A co w tym takiego ekstremalnego ?

    J.

  • 47. Data: 2021-09-10 11:23:09
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-10, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    [...]

    > Kolejny dowód na zajebistość tego banku :)

    Znajdź mi inny bank z taką ofertą dla wolnych zawodów.

    > A nr kont chociaż można zachować (takie retoryczne pytanie).

    No skoro są nowe to logiczne, że nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 48. Data: 2021-09-10 11:40:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Sep 2021 19:38:37 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Cieszę się. Mnie ostatnio skroili na 10zł za jakieś papierki, które były
    > darmowe.

    > Ja tam doktoryzować się z oferty kartowej nie mam zamiaru.
    > Dostałem w Getinie pierwszą lepszą KK i kursy Visy są bez żadnego narzutu.

    Ale to musisz sledzic TOiP, bo to sie chyba dlugo nie utrzyma.
    Bank zapomnial zmienic w jednym miejscu?

    Bo jest dosc wyjatkowy pod tym wzgledem :-)

    J.

  • 49. Data: 2021-09-10 12:02:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2021 11:40:21 +0200, w
    <aloizz0ja7aj$.1hktakmky1bpa.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale to musisz sledzic TOiP, bo to sie chyba dlugo nie utrzyma.
    > Bank zapomnial zmienic w jednym miejscu?
    >
    > Bo jest dosc wyjatkowy pod tym wzgledem :-)

    Mam ją już chyba naście lat.

  • 50. Data: 2021-09-10 12:08:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2021 12:02:00 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 10 Sep 2021 11:40:21 +0200, w
    > <aloizz0ja7aj$.1hktakmky1bpa.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > Mam ją już chyba naście lat.

    I myslisz, ze to gwarantuje, ze przez kolejnych kilkanascie lat nic
    sie nie zmieni?

    Przez kilkanascie lat to nie bylo powodu zmieniac, a teraz powod jest,
    a nawet dwa :-)