  • Data: 2022-09-11 10:24:23
    Temat: Re: znowu alior kantor zapomniał moje hasło
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 10 września 2022 o 23:12:58 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > musiałem resetować.
    >
    > Jest pięć prób, nie wiem czy dziennie czy w sumie.

    No to teraz jak już masz resetowanie świeżo obcykane to kożesz sprawdzić czy dziennje
    czy w sumie ;>
    mbąk ma taki ogólny lucznik faili, jakoś 50, jak znasz kogoś id to można robić głupie
    kawały.

    > Infolinia radzi udać że zapomniało się hasło.
    >
    > Przechodzi się procedurę zresetowania hasła
    > i włala. Znowu cieszymy się Kantorem.
    >
    > Jaka nauczka.
    > Nie zostawiać operacji na ostatnią chwilę.
    > Wypłacić sobie gotówke typu 3000zł i trzymać w kredensie.

    Jak ktoś załatwia większe sprawy gotówką to pewnie.
    Albo jak nie chce byc zaskoczony akcją typu Grecja/Cypr (oby nie Ukraina...).
    Ja noszę 5 kart z 3 banków na ponad 50k - a i tak 200zł również.