  • Data: 2022-09-17 09:42:56
    Temat: Re: znowu alior kantor zapomniał moje hasło
    Od: MARTINA KIERSTEIN <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Oferta usług finansowych pomiędzy osobami fizycznymi.

    Witam panie i panowie
    Przedstawiam się Martinie Kierstein, międzynarodowej pożyczkodawcy zamieszkałej we
    Francji. Przychodzę z tą obecnością, aby przedstawić Państwu moje usługi finansowe,
    które sięgają do 5 000 000 EUR z roczną stawką 3,75% na okres od 1 roku do 35 lat.
    Moje usługi są legalne i bardzo rzetelne. W przypadku wszystkich wniosków o
    finansowanie proszę o kontakt pod tym adresem: (r...@g...com)