  • Data: 2022-09-11 14:01:57
    Temat: Re: znowu alior kantor zapomniał moje hasło
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:c5ef0fc4-8a09-41a9-bf5b-b60dfda3e8f6n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Jak ktoś załatwia większe sprawy gotówką to pewnie.

    Nie wiem czy większe. Warto mieć. Zmieniam pogląd z karto entuzjasty.
    Zderzenie z Polską dzień pierwszy paliwo 336zł, laboratorium krwiopijcy
    206zł, intermarche 87zł, apteka 77zł.

    W Intermarche czynnym w niedzielę tłumy. To jednak biedy nie ma?

    Takie paragony pod setkę zł to jest papierek 20 funtów
    to ja go nie wyciągam często w UK. Cisnę budżet.
    Kuriozum.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza