  • Data: 2020-09-06 09:08:26
    Temat: Re: zmniejszyc limit KK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 5 Sep 2020 17:14:20 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
    > [...]
    >
    > Do udzielonych kredytów (a przez to i np. wysokości rezerw) liczą
    > się limity karty / debetu, a nie to w jakim stopniu te limity są
    > wykorzystane.
    >
    > Tak samo Twoją zdolność obciąża limit karty a nie "wykorzystany"
    > limit.

    I bank tak samo ?

    Zaraz ... rezerwy nie sa liczone od/dla depozytow?
    Co prawda teraz bankom KNF liczy jakies indywidualne procenty
    kapitalow wlasnych na podstawie kredytow, to moze i uwzglednia te
    limity z kart.

    Ale na stronie "glownej" mbank pisze tylko o podwyzszeniu
    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-kredyt
    owe/
    i promocje na KK ciagle sa ..

    No ciekawe ... sytuacja makroekonomiczna sie zmienila,
    stalem sie podejrzanym klientem,
    czy rozne wspolczynniki banki docisnely i szukaja "oszczednosci" ?
    Wiec wyliczyli, ze na mnie nie zarobia, a limit im blokuje ...

    J.