  • Data: 2020-09-06 23:17:40
    Temat: Re: zmniejszyc limit KK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Byłeś zahibernowany przez ostatnie pół roku czy jak?

    > --
    > http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html

    STRONA GŁÓWNA AKTUALNOŚCI ZDROWIE SEKS URODA ODCHUDZANIE O PROJEKCIE KONTAKT
    SZUKAJ

    Błąd 404
    404
    Wygląda na to, że nic nie zostało znalezione.
    Może spróbuj wyszukać?

    http://www.s8powazkowska-modlinska.pl
    Walczysz z dietami tylko po to, aby przybrać na
    wadze lub szybko wrócić do swoich starych nawyków.

    Nie wiem, jak inni -- mam to bez walki!!! ;)

    -=-

    BTW -- osiągnąłem właśnie stan krytyczny, tj. waga pokazała przekroczenie 70 kg...
    Na czczo mam 69 kg, ale to STANOWCZO za dużo, choć zbyt niska masa doprowadziła
    mnie przed ponad rokiem na manowce, gdyż odchudzam niemal wyłącznie uda, co ma
    taki sobie wpływ na mą kręgielnię...

    --

    Postscriptum: Znalazłem fak_turę na Fujitsu-Siemensa, wg której kupiłem ów laptop
    12 sierpnia 2008 r. -- czyli ponad 12 lat temu... Laptop nadal
    sprawuje się DOS_konale?... Nie... Nie DOS, ale 64W10 i nie konalnie, lecz
    całkiem witalnie... 64W10 tylko w niektóre ;) dni przeżywa więcej niż dwie
    aktualizację... Acer nie wykazuje w ogóle lagowania a 64W10 startuje tam
    zdecydowanie krócej niż w 1 minutę (ale z szybkiego ;) startu) zaś F-S
    laguje rzadko i zazwyczaj nie starcza mu CPU... WXP na F-S nadal jest,
    ale używam go raczej rzadko... (prawie nigdy)