  • Data: 2021-05-04 22:48:18
    Temat: Re: wycofanie gotówki
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 4 maja 2021 o 22:13:46 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:5b13ba17-a1c1-4825...@googlegroups.com>

    > oczywiście, dlatego lepiej stanąć do kasy paniobsługowej
    > bo kolejka mniejsza 3 x pomimo, że kopiaste wózki.

    Ale czy ta kolejka jest mniejsza czaso-przestrzennie czy tylko przestrzennie?
    Mój kerfur w tzw. galerii (a co to za galeria, galerianek nie ma - w Łodzi jest
    manufaktura, z "manufakturkami" ;) mokotów jest prekursorski (w ogóle prekursorska
    okolica, dronka była jedną z 3 w kraju z pilotem kart w 2014) - nie dość, że kupa kas
    samoobsługowych (choć na początku pandemii nie dawały rady, a pustych półek z ryżem w
    życiu nie zapomnę) to jeszcze jedna kolejka do wszystkich kas panioobsługowych.
    Teraz chyba zrobili wywoływanie na ekranie, bo już nie ma tego tubalnego głosu
    wielkiego brata "kasa nr 4!" (brakuje tylko "raus!" na końcu ;P ).

    > tutaj chodzę, dantejskie sceny się odbywają.
    > https://goo.gl/maps/F6LZs3sE3G6ztwAd7

    Może dlatego, że prawie na południku 0?
    Po zmniejszeniu mapy Greenwich dokładnie pod spodem, jak w pysk strzelił ;>