  • Data: 2021-05-03 22:09:50
    Temat: Re: wycofanie gotówki
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 3 maja 2021 o 20:35:07 UTC+2 PiteR napisał(a):

    > Teraz mam największy papierek 20 i widzę go raz na pół roku.
    > Wku jacyś kolesie co w Lidlu szukają pieniędzy po kieszeniach.

    Posta rozpoczynającego wątek pisałeś w kolejce w tym lidlu? ;>

    A panie k*y wcale trudniej mieć nie będą, wezmą przykład z brazylijskich, tam
    terminale mają, czy tam z holenderskich, co mają legalne biznesy (obecnie pod
    lockdownem, choć, jak same mówią, wiedzą, jak się przed zakażeniami chronić ;).

    Złodzieje - może trochę, ale pomysłowość ludzka nie ma granic, "Limes inferior"
    materializuje się na naszych oczach ;>