  • Data: 2021-05-03 20:36:02
    Temat: Re: wycofanie gotówki
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:s6olhc$1i0$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

    > pomyślałeś o tym że oznacza to oddanie pełnej kontroli
    > kaczyńskiemu, morawieckiemu i ziobrze bez 'zgody' których nie
    > kupiłbyś i nie sprzedał nawet bułki?

    Nie pomyślałem. Ale tak, wrócę kiedyś do Polski.
    Mam nadzieję, że kaczora już nie będzie ale ziobro młody chłop ;)

    Teraz mam największy papierek 20 i widzę go raz na pół roku.
    Wku jacyś kolesie co w Lidlu szukają pieniędzy po kieszeniach.

    wtedy to pewnie złoto podrożeje jako alternatywny obieg.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza