  • Data: 2021-05-04 17:09:50
    Temat: Re: wycofanie gotówki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 May 2021 10:16:05 +0200, _Master_ wrote:
    > Wiele razy czekałem w markecie aż transakcja zostanie przyjęta.
    > Trwało to dłużej niż wydanie reszty przez kasjerkę.

    Dolicz jednak takze szukanie w portfelu.

    A tak "wiele razy" ... ja kojarze dwie sytuacje:
    -hotelik gdzies na zadupiu, gdzie pani musi "lapac zasieg" terminalu,
    -gdzies rok temu w Biedronce, gdzie nagle transakcje kartowe i blik
    wydluzyly sie do minut ... trwalo pare dni, potem naprawili.

    szczegolnie zblizeniowe sa teraz blyskawiczne.

    > Także ten...

    Ale co - nie dbamy juz o ilosc bezrobotnych?
    Nie bedzie trzeba kasjerek, to trzeba bedzie zasilki im :-)

    J.