    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 13 Sep 2020 21:08:01 +0200

    W dniu 2020-09-06 o 07:56, cef pisze:

    > Dziś rano blokada przyszła, wisi teraz jako oczekująca,
    > tylko data transakcji też dzisiejsza - zobaczymy co się
    > ustali jak obciążą.

    No i tydzień blokada wisiała, a dziś znikła, ale nie ma obciążenia.
    Chociaż warto poczekać do poniedziałku, bo może wtedy się zaktualizuje
    historia.
    Chyba będę musiał się znowu przejechać MPK,
    żeby sprawdzić czy ta karta trafiła na listę nieobsługiwanych
    i zostanie odrzucona przy najbliższej okazji.
    Jeśli tak się stanie, to w zasadzie ja jestem do przodu,
    bo przejechałem się za darmo, ale jeśli okaże się, że
    moja karta została dodana do zbioru "tych klientów nie obsługujemy"
    to gdzie powinienem zareklamować ten fakt?
    W banku, że mam dupiaty produkt
    czy w MPK, że płatności obsługuje jakaś badziewniana
    firma co potrafi zidentyfikować pasażera, ale nie może go obciążyć za bilet?
    Kto tu winien? Tzn winien, że nie udało się obciążyć karty.