  • Data: 2020-09-12 15:17:32
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 września 2020 10:22:37 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > A jak ktoś wsiada 1 przystanek przed końcem linii i planuje posiedzieć
    > chwilę na końcowym i jechać dalej.
    > Koniec linii nie musi być pętlą że tramwaj/autobus wraca tą samą trasą.
    > Od dziecka mieszkałem wewnątrz pętli tramwajowej wzdłuż której (tej
    > pętli) było chyba 7 przystanków zanim tory się z powrotem spotykały.
    > Jeden z tych przystanków był 'końcowy'.

    W Nowym Porcie czy przy Brzeźnie?
    Dalej jest tam "koniec trasy" (Brzeźno-Plaża już jest "normalną" pętlą z dwutorową
    linią. dopiero dalej jest jednotorowa)?
    A na tym "końcowym" to tramwaj w ogóle stawał na dłużej?
    W DC jest jedna taka pętle, wokół kwartału kamienic na Stalowej/Czynszowej.
    Ale jest na tyle mała, że spokojnie można iść na przystanek we właściwym kierunku, bo
    na "końcowym" jest jak na "normalnej" pętli, tramwaj trochę stoi i motorowy ma
    odpoczynek.