  • Data: 2003-12-08 12:43:22
    Temat: Re: [vwbank] Minusy konta e-direct
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8 Dec 2003 13:13:35 +0100, z...@p...onet.pl napisał(a):

    >Ja, mimo tej niedogodności, już przeniosłem płatności, zostawiwszy w Lukasie
    >dwie ostatnie raty, które system VWB mi odrzucił. Do czasu ich ew. realizacji
    >mam nadzieję na wydłużenie okresu zleceń przynajmniej do 12 miesięcy - to
    >praktycznie załatwiło typowe potrzeby.
    >
    >Może dobrze by było zainicjować lobbing (ostatnio modny w RP) w tej
    >sprawie? ;)))

    Tak czytam te Panow narzekania, jakoby VW nie pozwalal na dalekie,
    przyszle terminy zlecen. I przyznam szczerze, byc moze jest jakas
    specyfika w Panow przypadku - ale zupelnie tego nie rozumiem. Ja na
    przyklad skladam zlecenia na platnosc energii na caly rok z gory, i
    jest OK. Mysle, ze podobnie jest i z platnosciami wspomnianymi wyzej.
    Przeciez nic sie nie zmienia, ani platnik, ani tytul platnosci, ani
    tez kwota, wiec coz szkodzi wystawic zlecenie powtarzalne z okreslona
    data zakonczenia? A nawet i bezterminowe byle pamietac za rok czy za
    dwa lata albo i dluzej, zeby go wreszcie zakonczyc?

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}