  • Data: 2003-12-08 15:33:56
    Temat: Re: [vwbank] Minusy konta e-direct
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    s...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

    > Tak czytam te Panow narzekania, jakoby VW nie pozwalal na dalekie,
    > przyszle terminy zlecen. I przyznam szczerze, byc moze jest jakas
    > specyfika w Panow przypadku - ale zupelnie tego nie rozumiem

    Jakaż tam specyfika ;) Próbuj, proszę, założyć np. zlecenie jednorazowe z
    wyprzedzeniem >6-miesięcznym :)

    > Ja na przyklad skladam zlecenia na platnosc energii na caly rok z gory, i
    > jest OK.

    Widocznie masz stałe okresy płatności, wówczas *może* być OK. U mnie ostatnia
    płatność występuje z okresem 1-miesięcznym, w odróżnieniu od reszty: 2-
    miesięcznych. Ponadto - pierwsza płatność jest różna kwotowo od pozostałych -
    tak więc zlecenie 'stałe-powtarzalne' nie nadaje się w takich przypadkach.

    > Mysle, ze podobnie jest i z platnosciami wspomnianymi wyzej.
    > Przeciez nic sie nie zmienia, ani platnik, ani tytul platnosci, ani
    > tez kwota, wiec coz szkodzi wystawic zlecenie powtarzalne z okreslona
    > data zakonczenia?

    J.w.

    > A nawet i bezterminowe byle pamietac za rok czy za
    > dwa lata albo i dluzej, zeby go wreszcie zakonczyc?

    Też w opisanym przypadku nie przydatne w praktyce...