  • Data: 2003-12-09 11:05:37
    Temat: Re: [vwbank] Minusy konta e-direct
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał <m...@g...pl> wrote:
    > Jeszcze tylko jedno pytakno, na ktore prosilbym krotkie odpowiedzi.
    > Wedlug Was, ktory bank ma ciekawsza (czyli w sumie tansza,
    > zawierajaca wieksza ilosc produktow (karty, kredyty itd), latwiejszy
    > dostep) oferte, mBank czy VW?

    mBank. Ale z zapowiedzi VW Banku wynika, ze chce mocno zaatakowac w
    przyszlym roku.
    Z planowanych innowacji na przyszly rok, pojawi sie karta VE Business,
    uslugi SMS (klienci indywidualni i biznesowi - zapewne to bedzie to jak mam
    strzelac:
    http://www.bluemedia.pl/index.php?ddf1cbe8a24d70507c
    92433c3e0c5d5d_cD01NDQ3NjhfcGE9NDkw
    ,centra finansowe oraz posrednictwo w zakresie kredytow dla klientow
    indywidualnych.
    Zdaje sie tez, chociaz nie jestem pewien, ze cos byla mowa o nowym
    systemie...