  • Data: 2020-07-24 06:01:14
    Temat: Re: trzymajcie się za portfele
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5f195bf2$0$17365$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli komu obnizyli ?

    Młodszym niż moi rodzice -- znacznie młodszym. Gdy DTusk wprowadzał
    swą ,,reformę'', moi rodzice od dawna byli na emeryturach. Moja matka
    na emeryturze jest dłużej niż pracowała w ostatniej swej pracy etatowej,
    z którą była związana przez niemal swe całe etatowe życie... Odeszła na
    emeryturę, mając mniej lat niż ja teraz.

    Na emeryturze najpierw pracowała u swej siostry, później (na co mocno
    naciskałem) założyła swoją DG, którą ma do tej pory. Będąc na emeryturze,
    pracowała na części etatu i prowadziła DG, której teraz jestem pracownikiem.

    > Emerycie - poprzyj partie czynem, umrzej przed terminem.

    Jak zbyt wielu umrze -- PiS padnie na kolejnych wyborach!!!
    [jak padnie -- część z PiSowców pójdzie do mamra, część pod
    gilotynę?]

    > Wczesniej niz Tusk obrabowal OFE.

    Ale niewiele wcześniej.

    > Jakos tak wprowadzili w okolicach 2000r, mlodzi jeszcze
    > nie dorosli do emerytur, sredni tez jeszcze nie, a starsi
    > w OFE nie byli.

    Starsi byli mądrzejsi?

    > Cos mi sie obilo o uszy, ze teraz OFE zaczyna przelewac
    > do ZUS na 10 lat przed emeryturą, ale kto to wprowadzil - Tusk czy PiS ..

    Nie wiem.

    > Mnie tam przysylali ile mam jednostek uczestnictwa i ile one warte :-(

    Zero? ;)

    > Owszem, ale dawniej to bym napisal, ze lepiej miec obligacje
    > SP niz obietnice w ZUS, bo jak rzad przestanie splacac obligacje,
    > to mu nikt nie pozyczy i na osmiorniczki zabraknie. Wiec bedzie
    > splacal. Teraz juz tak nie napisze, bo teraz wiem, ze bylem glupi,
    > glupi, po trzykroc glupi ...

    Gdy moja siostra pół wieku temu zauważała, że 'była głupia',
    uznawałem, że 'jest głupia'. Po latach zauważałem, że ludzie
    zazwyczaj nie korygują swych błędów, lecz powielają. ;)

    > A to swoja droga - odnosnie tego calego OFE to mam mieszane uczucia

    Nie mam mieszanych -- mam jasne, przejrzyste, klarowne itd...
    [państwo nie z tektury, lecz guana -- naród skazany na zagładę,
    gdyż brak mu państwa]

    > Na pewno niektorym sie nie spodobalo, ze musza jeszcze 7 lat pracowac.

    Dlatego obalili DTusk!!!

    > No chyba, ze plaszcza zabraknie ...

    Jak już pisałem -- w Polsce CoViD-19 zbiera
    żniwo niemal identycznie jak przed 3 miesiącami!!!
    Na świecie ponoć jest jeszcze gorzej!

    > Nie rozumiem - kolezance obnizyli emeryture ?
    > Czy mama dorabiala przez kolejne lata ?

    Dorabiała. I matka, i ojciec dorabiał...
    Matka pracował u ojca, ojciec u matki...
    Ale BZWBKKB nie uznał przelewu, bredząc, że przelew
    przywędrował z konta osobistego, choć było to prawdziwe
    (jak rzadko u wisienkobiorców) konto firmowe firmy,
    w której matka była zatrudniona...

    http://www.eneuel.w.duna.pl/wyciagi/wyciagi.htm
    http://www.eneuel.w.duna.pl/wyciagi/16842a.png

    Taka to uczciwość obecnego premiera rządu RP.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

    Już prawie koniec szkicowania radiatora... Zwiększę średnicę
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/dekiel/dgn.pdf
    radiatora i średnicę dekla do 42 mm a średnicę wnęki do 28 mm?
    Pewnie tak... Przynajmniej wnękę poszerzę, by LEDka właziła bez
    trudu i bez szlifowania brzegów... Do scalaków przylepię cienkie
    termopady, którymi PCB z LEDką będzie dogniatana deklem do radiatora...
    Pod płytkę z LEDką i w miejsce złączenia radiatora z deklem -- dam pastę...

    Po bokach są wcięcia na złączeniu dekla i radiatora -- to zawiasy, na
    których oczko (radiator+LEDka+dekiel) będzie mogło lekko wychylać się...
    Włożę tam plastyk, wewnątrz którego będą wkręty...

    Niestety nie wiem, czy mam do dyspozycji w sufitach przewody
    ochronne -- oczka montował ćwierć wieku temu ten sam magik,
    który tak poprowadził wodę w łazience i WC, że miałem spore
    problemy... Wprawdzie miał poprowadzić trzy przewody do zasilaczy
    halogenowych oczek 12V, ale czy tak uczynił? Czy może uznał, że
    zaoszczędzi, ;) skoro oczka są na 12V...

    W radiatorze trzeba jeszcze poczynić dziurę na przewody zasilające...
    Może w poniedziałek szkice będą gotowe i będę mógł zapytać o wycenę...