  • Data: 2005-03-13 21:45:29
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Mar 2005 22:00:36 +0100,
    osoba podpisana: CB <v...@w...pf.pl>
    napisała:

    > Napisałem, że BANKI nie traktują poważnie. Tu Kowalski nie ma nic do
    Mozesz to rozjaśnić?
    Proste pytanie: dlaczego bank KK z limitem 5000 nie traktuje poważnie ?
    W czym VE z limitem 5KPLN rózni się od VC z takim samym limitem, jeśli
    chodzi o zaangazowanie kredytowe (bo funkcjonalne różnice są oczywiste)
    > gadania. Czytaj proszę ze zrozumieniem. Wiem, że jest późno, ale... proszę.

    Jestem co najmniej drugą osobą której sugerujesz czytanie ze
    zrozumieniem, może to jednak "pisarz" kiepski ?

    > Myśląc o tym mam konto w VW. Wyższy procent, darowe przelewy, karta i
    > jeszcze więcej bankomatów. Inteligo znowu z tyłu.
    Mhm. dla wypłat >=400 PLN, takie drobne niedopowiedzenie. Dziękuję postoję.

    > Średnie dochody w Polsce to coś ok. 2200zł. Powiedzmy zatem, że szary
    > Kowalski pracujący 20 lat zgromadził 44.000zł. Różnica 3% to dla niego
    > 1320zł, a więc ponad połowa pensji gratis.
    Ekhem. Ty powaznie? 20letnie oszczędności trzymasz na ROR ?

    > tylko wiesz... w zasadzie wiarygodnym źródłem jest samo Inteligo, a nie
    > sądzę, aby chwalili się tym, że jest odpływ klientów. Niemniej jak
    Dlatego właśnie poprosiłem o źródło, którego, jak na razie, nie potrafisz
    podać.

    > przypomnisz sobie promocję ich wtedy i dziś to też jakby wszystko staje się
    > jasne. Sądzę, iż PKO BP świadomie nie inwestuje w Inteligo, raczej będzie
    > chciało wchłonąć całkowicie.
    Pracujesz w PKO BP, że tak dokładnie wiesz ? Czy po prostu tak sobie
    piszesz.

    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan