  • Data: 2005-03-14 17:24:30
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    CB said the following On 2005-03-14 17:57:

    > Porównaj oferty, sam dojdziesz.
    Nie rozumiem. Po prostu. Możesz pomóc? Dla mnie kredyt to kredyt.
    Obojętnie czy związany z kartą płaską czy wypukłą.
    Dalej. Jesli 5000 to dla Ciebie mało to, inteligo wydaje "kartę
    kredytową" _płaską_ z limitem 30 KPLN. Mało ?

    > postoję.
    >
    > Ależ przed chwilą bój był o limity liczone w tysiącach, nawet nastu
    > tysiącach, a teraz 400zł to problem?
    Rozróżniasz limit kredytowy od ilości posiadanej przy sobie gotówki ?
    Poza tym: jaki bój ? Niektórzy Ci chcieli wytłumaczyć, ze nie każdemu
    wystarcza limit 1000 - 2000 PLN. I tyle.
    >Szczerze mówiąc dla mniejszej kwoty chyba nie warto w ogóle iść do bankomatu.
    Kurka, to ja nie wiem po co od kilku lat chodzę do bankomatów :-)

    > Tak, poważnie. Jeśli ów ROR jest oprocentowany wyżej niż lokaty to dlaczego
    > nie?
    Choćby ze względu na dywersyfikację.

    > Odwołałem się do logicznego myślenia.
    Gdzie ? Pisząc o googlach i archiwum ? Czy też o tym że "Inteligo nie
    poda danych"
    Na razie postawiłeś tezę, ("Ludzie masowo odchodzą z Inteligo") której
    nie potrafisz uzasadnić.
    A interpretacja "kiepskości" obecnych promocji może być dokkładnie
    odwrotna do Twojej.
    Np. "Mamy tylu dochodowych klientów, ze już nie musimy mieć za wszelką
    cenę nowych" tudzież, że Bank*schaft chciał za wszelką cene nałapać
    klientów, żeby uzyskać lepszą cenę ze sprzedaży Inteligo.
    To jak, podasz te źródła, czy też mam uznać dyskusję z Toba za bezcelową ?

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl