  • Data: 2005-03-14 16:50:59
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taki przyklad: niedawno kupowalem lodowke. Myslisz ze to jest wyjatkowa
    > sytuacja?

    Tak, bowiem nie robię tego co miesiąc, ani nawet co rok.

    > mBank wydaje zlota VE? Myslalem, ze zlote to oni maja tylko VC.

    Zwykła VE:
    a.. dzienny limit zakupów - bez ograniczeń
    a.. dzienny limit wypłat gotówki - 5000 zł
    a.. dzienna liczba wypłat gotówki - 5 wypłat

    Złota VE:
    a.. dzienny limit zakupów - 20000 zł
    a.. dzienny limit wypłat gotówki - 5000 zł
    a.. dzienna liczba wypłat gotówki - 3 wypłaty

    Dla odmiany koszty - zwykła VE:
    a.. wydanie karty dla posiadacza - bez opłat
    a.. wydanie duplikatu karty - bez opłat
    a.. miesięczna opłata za używanie karty dla pełnomocnika - 1 zł
    a.. zastrzeżenie karty w mLinii - bez opłat

    I złota:
    a.. wydanie karty dla posiadacza - 250 zł
    a.. wydanie duplikatu karty - bez opłat
    a.. wydanie karty dla pełnomocnika - 250 zł
    a.. zastrzeżenie karty w mLinii - bez opłat

    > Jak wyobrazasz sobie przekroczenie limitu na karcie mikroprocesorowej?

    Wyobrażam sobie przy korzystaniu z floor limitu, póki co wszystkie mi znane
    mają równiez pasek magnetyczny.

    > Dlaczego uwazasz ze nie bede w stanie jednorazowo (np. z oszczednosci
    > albo z innego kredytu) pokryc naleznosci zwiazanych z utrata karty?

    Być może będziesz w stanie, chociaż faktycznie wydając więcej niż się
    zarabia (stąd limit wielokrotności dochodów) może być to kłopotliwe.

    > Jaka jest szansa ze to potoczy sie wedlug tego scenariusza (wiem, zero
    > bo przekroczenie limitu, ale nie liczac tego)?

    Zero? Skąd zatem pozycja przekroczenia limitu w TOiP chyba wszystkich
    wystawców KK?

    > Masz karte mikroprocesorowa czy tylko magnetyczna?

    Obie.

    > Ale wiesz, w swiecie realnym takich osob jest malo. Wiesz, np. niektorzy
    > placa miesiecznie kilkaset zl za samo mieszkania.

    Noszę w portfelu... tzn. na drobne wydatki. Nie noszę przez miesiąc w
    portfelu tyle, ile płacę za mieszkanie. Nie mówiąc już o tym, że chyba póki
    co mało kto płaci gotówkowo lub KK za czynsz.

    > Ty masz jakas KK czy tylko tak teoretycznie piszesz?

    mam. Ale nie opieram się na swoich doświadczeniach. Już Kant potępił
    empiryzm :-)