  • Data: 2022-01-05 18:43:44
    Temat: Re: pewny biznes jak w banku
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:1tixth05yb1sc.1bbxksutrxcve.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > I pojdziesz siedziec za moderstwa?

    Niezromieliśmy się.

    Mówię o inwestycji długoterminowej.

    np sam mam 30lat a wybieram schorowane, palące osoby koło 60 siątki.
    Nikogo nie morduję, rozpijam ani nie daję narkotykow.
    W ogóle się nie widzimy.

    Inwestycja pewna jak w banku wynikałaby z wieku mojego
    portfela inwestycyjnego a nie morderstw.

    np kiedy dożywam 50 oni mają 80
    czy suma składek będzie niższa niz wypłaty odszkodowań?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza