  • Data: 2022-01-05 18:33:57
    Temat: Re: pewny biznes jak w banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 5 stycznia 2022 o 18:08:59 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jak spowodować taką śmierć?

    Hmm, to pytałeś/rozważałeś: "jak nałatwiej umrzeć" czy "jak najłatwiej kogoś umrzeć"?
    No rakiem pewnie trudno kogoś zarazić, chyba że przy przeszczepie (pytanie, czy ten
    przeszczepiony rak zniszczy tylko narząd, w którym był przeszczepiony, czy też da
    przerzuty - bo w końcu biorca niby sam raka nie miał - bo nie dostałby przeszczepu -
    więc raczej był na raka "odporny" - ale też dostaje immunosupresanty, więc mógł
    przestać być "odporny na raka" - a zresztą to i tak wszystko jedno, nawet jak tylko
    ten sam narząd, to biorca i tak umrze - bo przecież dostał przeszczep dlatego, że bez
    przeszczepu by umarł - chyba że rogówka, ale w niej rak nie przejdzie).

    > Bądźmy praktyczni -- od biedy można kogoś zarazić koronawirusem, ale ospą?

    Praktycznie ospa jeszcze podobno w dwóch laboratoriach jest.
    I raczej niestety nie tylko w cele przechowywania czy testowania szczepionek in-vitro
    :(
    covid też z jakiegoś labu uciekł, bajki o chińczyku wpieprzającym nietoperza to dla
    niegrzecznych dzieci.

    > Czym jest ta sepsa?

    A czego w wiki nie rozumiesz?

    > Gdzież tam podobnie! -- AIDSem można łatwo zarazić...
    > Bądźmy konkretni!

    Łatwo? Hmm, może i tak, ale jak łatwo to nie będzie niepostrzeżenie - bo trzeba
    zastrzyk ze sporej strzykawy krwi zrobić (i jeszcze zadbać, żeby była odpowiedniej
    grupy).
    Płciowo to nie tak łatwo - jeśli nie z simonem molem, to podobno szansa 1/300 (tylko
    nie wiem facet czy kobitka - podobno kobitka szanse większe) - trzeba by codziennie
    przez cały rok.
    Ew. zamiast kosić trawnik 2 razy w tygodniu przez 300 lat można spróbować 2 razy
    dziennie - wtedy jeszcze
    za życia jest szansa pokazania sąsiadowi, jak trawnik powinien wyglądać ;>
    No i jeszcze trzeba pomnożyć przez drugie "łatwo", czyli taki w tym ambaras, żeby
    dwoje chciało na raz, bo też ma być niepostrzeżenie.
    Jak kobitka ma zarazić faceta - no to łatwiej, wystarczy iść do baru, no chyba że na
    celowniku ma być jakiś konkretny.
    Jak facet kobitkę - to już drożej, trzeba zainwestować :(