  • Data: 2022-09-05 21:57:25
    Temat: Re: ochrona przed inwigilacją na kontach?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bęxzie stał przy bankomacie - wypłaci sobie.

    > Ależ panienka wybredna.
    > Mandat/alimenty chcesz za niego zapłacić, mając pewność, że nie przechla?

    byłem z kumplem w sklepie, patrzymy klimatyzator na wyprzedaży. on mówi
    biorę. płaci, a tu dupa, na tej karcie co ma "w telefonie" ma za mało
    kasy. więc ja mu mówię, to ja Ci zapłacę blikiem. zapłaciłem.
    przyjechaliśmy do domu, a on na jakie konto Ci przelać? na żadne,
    gotówkę dawaj.
    No nie jest to wygodne. jasne ze jak tak raz zrobię, to mi dupy nie
    obrobią. ale załóżmy że syn (uczeń) chce zarabiać w ramach kwoty wolnej
    od podatku - taki dodatkowy przelew może sprawić że us mu dupsko obrobi.
    i nie będzei potem tłumaczenia - to nie był dochód, poprostu... co
    pożyczyłem kase? urząd nie uwierzy że na 30 minut i za darmo. No
    chciałbym wiedzieć czy jest jakaś możliwość.... nie podkładania się.
    Bitcoiny odpadają. to muszą być złotówki. KArta przedpłacona też, bo
    samo jej wydanie kosztuje.

    ToMasz