  • 1. Data: 2022-09-04 17:26:20
    Temat: ochrona przed inwigilacją na kontach?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    Nie mam się czego obawiać, ale tak na wszelki wypadek chciałbym
    wiedzieć, czy można legalnie, bezpłatnie, pożyczyć koledze 2000zł
    przelewem, tak aby po paru latach ktoś się nie przyczepił że to
    nieopodatkowana pożyczka czy zapłata za narkotyki. Czy można do tego
    wykorzystać jakiegoś paypala, revoluta, czy inne banki, instytucje
    finansowe itp?
    pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2022-09-04 17:43:13
    Temat: Re: ochrona przed inwigilacją na kontach?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-04-września-2022 o 17:26, ToMasz pisze:
> [...]
    > nieopodatkowana pożyczka czy zapłata za narkotyki. Czy można do tego
    > wykorzystać jakiegoś paypala, revoluta, czy inne banki, instytucje

    Też się chętnie dowiem ale na dziś moja odpowiedź jest prosta: GOTÓWKA.

    Nie pozwólcie sobie odebrać podstawowego prawa obywatelskiego ;-)

  • 3. Data: 2022-09-04 21:01:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 4 września 2022 o 17:26:26 UTC+2 ToMasz napisał(a):
> [...]
    > nieopodatkowana pożyczka czy zapłata za narkotyki. Czy można do tego
    > wykorzystać jakiegoś paypala, revoluta, czy inne banki, instytucje

    Legalnie pożyczki bez zapłacenia PCCP nie można.
    Ale po co przelew na 2k?
    200k to rozumiałbym pewien problem z gotówką.
    No chyba że kolega jest daleko.

    Jak w PL to można mu podać czek blik - albo nawet kod blik przez telefon, jak bęxzie
    stał przy bankomacie - wypłaci sobie.
    Jak za granicą, to można kartę przedpłaconą milka wysłać pocztą.

  • 4. Data: 2022-09-04 21:45:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    bęxzie stał przy bankomacie - wypłaci sobie.
    > Jak za granicą, to można kartę przedpłaconą milka wysłać pocztą.

    kurde... bez "wypłaci sobie" albo wyślę mu przedmiot? Normalnie jak
    przelew bankowy, ale nie w "normalnym" banku? O paypalu myślałem, ale
    nie wiem czy tam przelanie komuś jest bezpłatne?

    ToMasz

  • 5. Data: 2022-09-04 21:55:21
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 4 Sep 2022 17:26:20 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > nieopodatkowana pożyczka czy zapłata za narkotyki. Czy można do tego
    > wykorzystać jakiegoś paypala, revoluta, czy inne banki, instytucje

    Po co tak kombinować? Wystarczy w tytule przelewu wpisać: "przekazanie
    środków".

  • 6. Data: 2022-09-04 22:46:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 4 września 2022 o 21:55:07 UTC+2 dantes napisał(a):

    > Po co tak kombinować? Wystarczy w tytule przelewu wpisać: "przekazanie
    > środków".

    No tak, 2k to się w kwocie wolnej od podatku od darowizn zmieści.
    Jedynie nie rozumiem chrzanienia się z 2k.
    Chyba że tu chodzi o wiele razy 2k ;>

  • 7. Data: 2022-09-04 23:23:06
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 4 Sep 2022 12:01:27 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    > telefon, jak bęxzie stał przy bankomacie - wypłaci sobie. Jak za
    > granicą, to można kartę przedpłaconą milka wysłać pocztą.

    Czy oprócz milka ktoś wydaje jeszcze takie karty?
    Ile można wpłacić max na kartę przedpłaconą milka? To jest te magiczne 9k z
    hakiem?

  • 8. Data: 2022-09-05 07:03:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 04.09.2022 o 17:26, ToMasz pisze:
> [...]
    > nieopodatkowana pożyczka czy zapłata za narkotyki. Czy można do tego
    > wykorzystać jakiegoś paypala, revoluta, czy inne banki, instytucje

    Krypto. Najlepsze w darknecie ;)

    --
    Pete

  • 9. Data: 2022-09-05 10:08:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 4 września 2022 o 21:45:59 UTC+2 ToMasz napisał(a):

> [...]
    > przelew bankowy, ale nie w "normalnym" banku? O paypalu myślałem, ale
    > nie wiem czy tam przelanie komuś jest bezpłatne?

    Ależ panienka wybredna.
    Mandat/alimenty chcesz za niego zapłacić, mając pewność, że nie przechla?

  • 10. Data: 2022-09-05 10:11:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 4 września 2022 o 23:22:17 UTC+2 dantes napisał(a):

    > Czy oprócz milka ktoś wydaje jeszcze takie karty?
    > Ile można wpłacić max na kartę przedpłaconą milka? To jest te magiczne 9k z
    > hakiem?

    Oprócz milka nie słyszałem.
    Ale te w milku nie są anonimowe, trzeba je na kogoś zarejestrować.
    To, że nie mają nazwiska na karcie, to nic nie znaczy.
    W cinkciarz.pl też tak można sobie zamówić, albo w getoucie dostać w oddziale
    debetówkę (a nawet 5 darmowych i kolejne 5 płatnych do jednego ROR).

    A o tych 9k+ nie słyszałem.
    To jest max. limit sumy, jaka tam może być na raz czy też limit lifetime doładowań
    danej karty?
    No ale można przecież wziąć kolejną, to chyba kosztuje raczej 20zł niż 200zł.