  • Data: 2022-09-07 10:10:28
    Temat: Re: ochrona przed inwigilacją na kontach?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 września 2022 o 09:41:41 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

    > Kto to powiedział? Kasę daję, żeby dziecko sobie kupiło jedzenie i
    > ubranie. Nie ma w ustawie żadnych limitów kwotowych na utrzymanie
    > własnego dziecka.

    Utrzymanie przez przelewanie kasy?
    Można i tak, choć to raczej student (pełnoletni, nie Doogie Howser ;).
    A dziecko jest "dzieckiem" wg ustawy zawsze czy tylko do 18-stki?
    No bo jednak dzieci/zstępni są w podatku od darowizn - z możliwością zwolnienia, ale
    papier trzeba zanieść.
    To co, dowolna kasa to utrzymanie?
    Również dowolna chata (na własność dziecka) i dowolna bryka?