  • Data: 2019-10-06 08:51:47
    Temat: Re: o co chodzi z frankowiczami?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co najmniej kilka osób odpowiedziało Ci na to pytanie. Chcesz wiedzieć,
    > czy próbujesz uzyskać odpowiedź, która Ci pasuje?
    żartujesz? Pytam serio, bo chcę wiedzieć.... nie od polityków, nie od
    bankierów, tylko jak na serio jest. napisz mi tyko kto odpowiedział -
    przeczytam za karę 100 razy.

    > JA swoje dzieci uczę rozwiązywać
    (...)
    > Jeśli ktoś Cię parę lat okrada, a potem mówi: no sorry, od dziś nie
    > będę. Nawet nie dlatego, że nie chcę, ale ustawodawca mi zakazał.
    > Doprawdy... Jest git?
    ja tak nie twierdzę. za kradzież jest przewidziana kara. okradziony może
    się domagać odszkodowania. Sensownego. ale o tym może innym razem.

    > CZy nie można było jakoś przeliczyć kredytu
    no... właśnie o to pytałem. spłacić gówniany kredyt normalnym kredytem.
    > Poczytaj jak Węgrzy rozwiązali problem.
    poczytam
    ToMasz