  • Data: 2019-07-24 17:52:50
    Temat: Re: n26 a inne waluty?
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety z premią mogą być jazdy/reklamacje - za żonę dostałem, ale ona nie
    dostała. Czat powiedział, że liczy się data otwarcia konta, więc może Ty dostaniesz
    bez kłopotów.

    N26 (transakcja wykonana), zobaczymy czy dadzą jakieś bonusy
    120,40 DKK = 16,13 EUR (7,46435)

    na stooq.pl kurs teraz to 7,46445 DKK za 1 EUR

    różnica zatem żadna

    wcześniej kupiłem EUR przez revoluta, przelew na N26 dotarł w mniej niż
    godzinę (nie śledziłem na bieżąco) chociaż info na email, że 1-5 dni

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/