  • Data: 2019-07-27 21:07:17
    Temat: Re: n26 a inne waluty?
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fajnie że dali bez sensacji - a wczorajsze 15 było za Ciebie, w apce lista działa,
    dzięki.
    > Rozliczyło dokładnie po tym samym kursie, do 5. miejsca po przecinku?
    > Sprawdź w apce, po puknięciu w transakcję pokazują kurs.
    > Póki jest blokada, jest dopisek "(estimated)".
    > Mogło tak wyjść, że akurat kurs się zmienił o te 0,2%.
    > Ale u mnie wszystkie kilka dodatkowych centów zjadły.

    120,40 DKK = 16,13 EUR, taka blokada, teraz to samo już bez tej zielonej
    kropki
    exchange rate 0,13 EUR za 1 DKK

    > No i widać, że z IO nie ma problemów.
    > A nie proponowało DCC?

    nie

    > Przelew do IKA wysłałem (będzie akurat na transakcję nową kartą wielowalutową -
    podobno można nią też płacić i wypłacać w PLN w PL bez dodatkowych kosztów), po
    autoryzacji w apce dodało mi konto do odbiorców.

    fajnie też, że N26 można revolutem doładować

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/