  • Data: 2019-07-27 10:15:48
    Temat: Re: n26 a inne waluty?
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie dostałem, więc zajrzyj (tzn. nie wiem na pewno, czy za Ciebie, bo akurat
    dziś zniknęły mi listy poleconych) - a jak nie to trzeba będzie reklamować (najlepiej
    na czacie https://support.n26.com/en-eu/getting-started/other/
    how-to-contact-n26 ), na 99% konto otworzyli Ci wtedy, gdy obowiązywało 10 euro dla
    poleconego - a podobno ta data się liczy, a nie data zakupu.
    > Na pewno będą marudzić, że jest 2 miesiące na przyznanie nagrody - więc jeśli nie
    dadzą, trzeba będzie po 2 miesiącach do sprawy wrócić.

    > Ciekawostka, że N26 rozlicza MC D+2 - a np. taki santander MC w D+1, a visy w D+2.
    A citek i visy i MC w D+1 bodajże (jedynie podczas trwania procesu wymiany MC na visę
    rozliczało mi w D+2).

    > A, i przy okazji sprawdź, jaki był kurs rozliczenia.

    10 ojro wczoraj wpłynęło czyli jest ok

    a transakcja rozliczona po kursie blokady więc różnic nie było

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/