    Subject: Re: mbank wypowiada umowe na konto firmowe
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Fri, 17 Jul 2020 09:59:07 +0200

    W dniu 2020-07-17 o 07:04, s...@g...com pisze:
    > Ponoc jakis nowy przepis ich do tego obliguje. Prawda to?

    Mojej mamie po kilkunastu latach od zakończenia działalności właśnie
    przysłali. Do mnie (Ponad 10 lat od zakończenia) jeszcze nie. Powołali
    się na zapis regulaminu, gdzie mogą zamykać konta już po kilku
    miesiącach braku operacji (wyłączywszy dopisywanie odsetek), więc i tak
    późno się obudzili, a że robią porządek z martwymi kontami, to chyba
    dobrze i dla nich, nie trzeba tu szukać motywacji w jakichś odgórnych
    przymuszeniach.

    --
    Liwiusz