  • Data: 2020-06-05 15:38:50
    Temat: Re: mBank - zablokowany dostęp
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-05 o 13:53, Kamil Jońca pisze:

    > Taaa. Jasne. I oczywiście przewidzisz, że nikt Twojego super-duper
    > bezpiecznego algorytmu nie złamie.

    Nie mojego, tylko jakiegoś opracowanego i sprawdzonego przez znających
    się na tym i umiejących oszacować ich bezpieczeństwo.
    Nie mam na myśli złamania na skutek błędu w algorytmie tylko złamanie
    siłowe na skutek rozwoju możliwości komputerów.
    Oczywiście jak odkryty zostałby błąd w algorytmie to byłby problem, ale
    jeśli znający się na tym szukają od lat błędów w znanych algorytmach i
    nic nie znajdują to mogę jedynie ufać, że jest też duża szansa, że w
    najbliższych latach nie znajdą.

    > W dobie vpc za $5/mon, tworzonych automatycznie w mniej niż 10min?
    > Co ci to da?

    Na tym się nie znam i nie za dokładnie wiem o czym piszesz. Ale jeśli to
    oznacza, że każdy kolejny atak (czy kilka po których nastąpi
    zablokowanie) można przeprowadzić co 10 minut to jednak jest to bardzo
    istotne ograniczenie pasma ataku.
    P.G.