eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank lekcewazy zapytania klientow › Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    References: <b1o7eb$e33$1@news.onet.pl> <0...@n...onet.pl>
    Message-ID: <X...@2...85.112.42>
    User-Agent: Xnews/5.04.25
    NNTP-Posting-Host: 80.50.135.14
    Date: 4 Feb 2003 21:28:01 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1044390481 80.50.135.14 (4 Feb 2003 21:28:01 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 16
    X-Authenticated-User: skrzyp.hot
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.ip
    artners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226996
    [ ukryj nagłówki ]

    f...@g...pl wrote in news:0777.000006c5.3e4017c2@newsgate.onet.pl:

    /ciach.../

    > Wydaje mi sie, ze mBank powinien pomyslec nad poczta wewnetrzna (tzn
    > klienci mieliby mozliwosc zadania pytania wysylajac maila z wlasnej
    > skrzynki dostepnej po zalogowaniu sie do systemu transakcyjnego).

    Innymi slowy : powinni skorzystac z doswiadczen starszych kolegow (np. Pekao S.A.).

    Pozdrawiam,
    Wojtek


    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1