    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: mBank - Dla Twojego bezpieczeństwa, nie pozwolimy Ci...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 2 May 2021 10:39:50 +0200

    Dnia Sun, 02 May 2021 10:19:52 +0200, Pete napisał(a):
    > Hello, Mateusz Bogusz.

    Ale z drugiej strony - klient auto kupi, a po 5 miesiacach odda, bo
    lakier porysowany, blotnik wgnieciony, atapicerka podarta - czyli cos,
    co mogl zobaczyc.
    I jeszcze bezczelnie mowi, ze domniemujemy wine sprzedawcy, a nie to,
    ze on w cos uderzyl.

    > A nie nie nie. Nie trzeba nic udowadniać. Okaże się że bez zapisu o
    > stanie technicznym, cała umowa jest nieważna. No i następuje zwrot
    > wzajemnych świadczeń.

    Ale przyklad wydaje mi sie niedokonczony. Bo co za problem oddac
    spalony wrak. Chyba, ze masz na mysli dochodzenie przez sprzedawce
    naleznosci za spalenie wraku z powodu niedbania przez kupujacego.

    Ale w przykladzie kupujacy moze po paru latach anulowac umowe, i
    odebrac pieniadze, oddajac auto, nawet w dobrym stanie, ale o 5 lat
    starsze. Lub nie oddajac, bo sie przedawnilo.

    J.