  • Data: 2002-01-19 23:20:12
    Temat: Re: konto w USA
    Od: "Radek G." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewien jestes, ze to dotyczy USA, a nie tylko UE???
    >
    > BTW - JEsli jestes w USA - mieszkasz tam przez jakis czas (masz pozwolenie
    > na pobyt) - mozesz sobie konto zaloyzc. po przyjezdzie do Polski zgodnie z
    > prawem masz jej jednak zamknac.

    ???
    pierwsze slysze o tym zamknieciu
    ja mam 2 konta:
    first union i citibank.
    wyplacam sobie kase w polsce przez bankomaty i nikt sie nie czepia.
    przy zalozeniu tez nie robili problemow.
    pokazalem paszport, prawo jazdy i (w citibanku) zielona karte. (wszystko
    legalne, cala rodzina mieszka w usa).
    jezdze sobie w kazde wakacje popracowac co nieco i zarobic, a konta sa mi
    potrzebne zeby deponowac czeki.
    a co ma do tego prawo polskie, czy ja mam konta w usa czy nie? z tym ze
    jestem rowniez rezydentem usa :)
    pzdr