  • Data: 2002-01-20 13:56:52
    Temat: Re: konto w USA
    Od: "Radek G." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli masz polskie obywatelstwo to musisz mieć zgodę
    > NBP na założenie konta za granicą - takie są niestety
    > przepisy. Co do sankcji grożących za to to niestety nic
    > nie wiem (a chętnie bym się dowiedział).

    ale jesli nikt o tym nie wie, to co wtedy. jesli nie chce byc lojalnym
    obywatelem i nie zglosze tego?
    chyba ze rejestruja wyplaty z bankomatow, ale ten "proceder" trwa juz ponad
    2 lata i nic.
    a moze chodzi o tych turystycznych??? bo ja jako rezydent, zgodnie z prawem
    amerykanskim moge miec tyle kont w usa ile tylko chce.
    pzdr