  • Data: 2019-10-03 09:15:34
    Temat: Re: kasowanie urządzeń zaufanych - mbank
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-03 o 06:38, Kris pisze:

    > Ale to nie mbank wymyślił ze każde logowanie trzeba smsem potwierdzić, toć to jakaś
    unijna dyrektywa.

    Skoro inni nie wymagają za każdym razem więc podejrzewam, że to jest
    kwestia interpretacji.

    > Mbank dla ułatwienia pozwala dodać 10 urządzeń jako zaufane i wtedy logujesz się z
    nich bez smsa
    > A koleś sam sobie problemy generuje

    A skąd miał wiedzieć, że to samo urządzenie zostanie za każdym razem
    uznane za kolejne?
    W życiu bym nie przypuszczał.

    > Przecież może normalnie z przeglądarki bez trybu prywatnego korzystać, dodać ten
    sprzęt do zaufanych i tyle.

    Od dziecka wpienia mnie głupota (nie tylko ludzka). Dlatego nie cierpię
    tego, że jak cokolwiek kupię via net to potem przez miesiąc albo dwa
    ciągle widzę reklamy podobnych rzeczy. Przecież do cholery już kupiłem a
    durny komputer swoje. W trosce o swoje zdrowie "dla spokojności"
    najpierw zablokowałem wyskakujące okienka, a potem wprowadziłem zwyczaj
    kasowania ciasteczek.
    Cieszę, że przy okazji się dowiedziałem o istnieniu trybu prywatnego bo
    może to jest lepsze rozwiązanie.

    > 10 urządzeń ponoć możesz do zaufanych dodać- używasz do bankowości więcej jak 10
    urządzeń?

    Potrzebował tylko jednego i po 10 dniach się okazało, że się nie da.
    P.G.