  • Data: 2019-10-03 11:45:54
    Temat: Re: kasowanie urządzeń zaufanych - mbank
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 października 2019 11:40:03 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > 10 jednocześnie może i tak. Ale jeśli jest to 10 na rok, z czego używane
    > na bieżąco 2, to co w tym dziwnego?

    To jako zaufane winny być 2. Wyżej pisałem że niezrozumiałe jest dla mnie to dlaczego
    nie można w prosty sposób usunąć urządzeń które "straciły zaufanie"

    > A to właśnie niemożność kasowania
    > urządzeń powoduje, że system jest niebezpieczny. Wyrzucają cię z pracy,
    > i nawet nie możesz zablokować dostępu z firmowego komputera, który
    > wcześniej używałeś wyłącznie ty.

    Ponoć na infolinii się da usunąć ale powinno się dać bez problemu w systemie
    transakcyjnym. Podejrzewam ze prędzej czy później taką funkcjonalność udostępnią.