  • Data: 2019-10-03 10:34:29
    Temat: Re: kasowanie urządzeń zaufanych - mbank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 października 2019 09:15:33 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Skoro inni nie wymagają za każdym razem więc podejrzewam, że to jest
    > kwestia interpretacji.

    > A skąd miał wiedzieć, że to samo urządzenie zostanie za każdym razem
    > uznane za kolejne?
    > W życiu bym nie przypuszczał.

    Przypuścić się da, przyglądając się temu procesowi - co prawna mój komputer
    identyfikowany jest za każdym razem jako "komputer firefox/linux", ale już przy
    drugim razie nie można zapisać go pod tą nazwą, trzeba np. zrobić "komputer
    firefox/linux1". Więc "średnio inteligentny matoł(TM)" powinien jednak zacząć coś
    podejrzewać ("By the time they had diminished from 50 to 8, the other dwarves began
    to suspect "Hungry."" ;).
    Ja bym nie przypuszczał, że można liczbę urządzeń ograniczyć do 10 i jednocześnie nie
    dać możliwości ich kasowania - ale w mBąku można uwierzyć w 6 niemożliwych rzeczy
    jeszcze przed śniadaniem ;)

    > Od dziecka wpienia mnie głupota (nie tylko ludzka). Dlatego nie cierpię
    > tego, że jak cokolwiek kupię via net to potem przez miesiąc albo dwa
    > ciągle widzę reklamy podobnych rzeczy. Przecież do cholery już kupiłem a
    > durny komputer swoje. W trosce o swoje zdrowie "dla spokojności"
    > najpierw zablokowałem wyskakujące okienka, a potem wprowadziłem zwyczaj
    > kasowania ciasteczek.
    > Cieszę, że przy okazji się dowiedziałem o istnieniu trybu prywatnego bo
    > może to jest lepsze rozwiązanie.

    Pawlak, a stopkiełka ty znasz? Tfu, AdBlocka?
    W internecie naprawdę jest sporo ludzi, których wkurza głupota (bo głupków jest o
    wiele więcej - dużo przed InternetOfThings był InternetOfIdiots niestety) - i którzy
    wkładają nieco pracy w to, żeby sobie jednak codzienne korzystanie z niego ułatwić.