  • Data: 2019-10-03 12:12:29
    Temat: Re: kasowanie urządzeń zaufanych - mbank
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypuścić się da, przyglądając się temu procesowi

    Nie przypuszczałem, ale też ani razu nie spróbowałem dodać urządzenia
    jako zaufane.
    Po napisaniu tamtego a przed przeczytaniem tego dowiedziałem się, że w
    czasie dopisywania urządzenia trzeba mu nadać nazwę i za każdym razem inną.

    > Pawlak, a stopkiełka ty znasz? Tfu, AdBlocka?

    Nazwę gdzieś słyszałem.
    Szkoda mi czasu na zapoznawanie się ze wszystkim o czym słyszałem.
    Mam kilka zaplanowanych "rzeczy do nauczenia się" i przy moim
    ślamazarnym tempie zapoznawania się starczy mi na lata.
    P.G.