  • Data: 2020-11-08 18:40:23
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 listopada 2020 17:00:05 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > IMO oni sami nadają pin, nie musisz nadawać nowego, lecz użyj funkcji "podgląd".
    > Użyłeś podglądu czy nadałeś własny?

    Nie widziałem tego "podglądu" w ST.
    W sumie taką funkcję widziałem tylko w apce curve.

    W sumie to każda karta ma nadany PIN.
    Dla nowych bywa wysyłany w kopercie, wznawianym mądre banki ustawiają taki, jaki ma
    karta kończąca ważność (mądre - bo chyba trafił mi się i taki, co tak nie robił).

    "Nadanie PINu" jest więc de facto jego zmianą - ew. rozróżnienie jest dla celów TOiP,
    bo są banki, gdzie zmiana PIN wciąż jest płatna (oczywiście wysyłają PIN w kopercie).
    Np. santander ostrzega, że w przypadku "nadania PIN w ST" może przy pierwszej
    płatności być konieczność podania go 4 razy!

    Więc i "podgląd" dla nowej karty powinien być możliwy.

    Ale po co Ci to?
    Przecież telefon jest potrzebny do ZAMÓWIENIA karty.
    Aktywację i nadanie/zmianę PIN można potwierdzić kodem z e-maila.