  • Data: 2020-10-08 15:33:20
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 października 2020 14:56:09 UTC+2 użytkownik dantes napisał:

    > A kto stwierdza, że przekroczyłeś?

    No jak to kto - ci sami, co przed wprowadzeniem tej łaskawości od władzuchny ganiali
    babcie, które dorabiały sobie do głodowej emerytury sprzedając skarpetki pod metrem -
    a do łobuzów ustawiających w tym samym miejscu na chodniku stragany owoce-warzywa nie
    potrafili się dobrać (inna sprawa, że z takimi się nie wygra, dopóki przyjeżdżające z
    przedmieść/zamieść bydło będzie u nich kupować).
    Tak więc teraz właściwie nie mają żadnych sukcesów, więc masz rację, nikt nie
    stwierdza.

    > Ty naprawdę liczysz na jakąś emeryturę? Nie wiem ile masz lat
    > ale w 2050 roku na 100 pracujących będzie przypadać 108 klientów ZUS'u.
    > To musi pierdolnąć. I to nawet dużo wcześniej.
    > Ustanowią emeryturę państwową ~1000 pln
    > i do widzenia.

    Na emeryturę za 25 lat nie liczę, liczę na siebie - inna sprawa, że nie mam za dużej
    pewności, że do wieku emerytalnego dożyję, mam jednak "na koncie" np. Czernobyl.
    Ale co do tych fatalnych proporcji to nie bądź taki pewien, mamy dopiero początek
    korona-holocaustu, a to zapewne nie ostatni czarny łabędź, który wszystkie prognozy
    pośle na haczyk na podtarcie (jutro zapewne dostaniemy SMSa o strefie żółtej, więc
    mając na uwadze to, co się działo poprzednio, na wszelki wypadek zapas zrobiłem - w
    rossmannie akurat promocja - a co do SMSów z tzw. RCB, to o nieistniejących burzach
    rozsyłają, a jak we wtorek wyły syreny, że nalot, to musiałem pod 19115 zadzwonić i
    zapytać, czy to wojna - ale pani mnie uspokoiła).