    From: Josh01 <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta Payback w bzwbk!!!
    Date: Sat, 3 Oct 2009 05:27:00 -0700 (PDT)

    On 2 Paź, 22:41, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > nie chce mi się szukać w całym regulaminie, ale możesz podać mi punkt w
    > którym jest mowa o momencie pobrania płatności?
    >
    > przyda mi się do złożenia reklamacji...

    To raczej proste jest nawet bez podania punktu regulaminu. Taryfa
    opłat i prowizji w części dotyczącej kart dotyczy "Posiadaczy Kart". A
    Posidaczem Karty jest osoba, która podpisała Umowę o Kartę. Zgodnie z
    "Zasadami wydawania i używania Kart...", wszelkie opłaty dotyczą
    Posiadaczy Kart. Nie podpisałeś Umowy = nie jesteś Posiadaczem Karty =
    nie można pobrać opłaty.

    Ja także padłem "ofiarą" błędu systemu BZWBK dotyczącego karty Payback
    - naliczono opłatę zanim podpisałem umowę. W moim przypadku
    wystarczyło pójść do oddziału, wyjaśnić sprawę (choć było to b.trudne,
    bo osoba mnie obsługująca nie mogła uwierzyć, że w ogóle pobrano
    opłatę) i złożyć reklamację. Zwrot opłaty otrzymałem bo ok. 5 dniach
    od złożenia reklamacji. Z podpisania umowy oczywiście zrezygnowałem po
    tym doświadczeniu.