  • Data: 2018-12-22 13:59:56
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Po prostu badam czy rozumiesz znaczenie słów których używasz.

    A swoje rozumienie juz zbadałes?

    > Raz piszesz, ze zachowałeś, teraz że nie zachowałeś.

    Moze i gdzies sa.
    Ale nie jestem w stanie ich znaleźć.
    Finalnie nie wzaiłem tego kredytu wiec i te pliki powedrowały chuj wie
    gdzie :)

    > I rozumiem znowu obrażamy się na rzeczywistość, tak?

    Wyrazanie swoich pogladów tak odczytujesz?
    Ja nie mam sie na co obrazac, ja nawet nei wiem czy tak rzeczywiscie
    jest, ze jakby w sadzi klient udowodnił takie kłamstwa

    > Bo w drugą stronę to też działa - nie masz żadnego dowodu na piśmie,
    > a mimo to chcesz, żeby wszyscy wierzyli w Twoje zapewnienia że "tak
    > właśnie było!"

    Ok, to ustalmy prawdopodobienstwo.
    Sam piszesz, ze klienci CHCIELI franków i ze wrecz obrazali sie na pomysł
    kredytu w CHF.
    Czy zatem jestes w stanie uwierzyc ze rzeczywiście po wejsciu do banku od
    razu proponowali ten produkt zakładając ze kolejny klient powie im to
    samo co poprzedni etc?
    Bo widze tu jakas mega niekonsekwencje - z jednej strony twierdzenie ze
    to sami klienci chcieli chf, z drugiej twierdzenie ze *pomimo tego*
    sprzedawcy parli w strone PLN...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam