  • Data: 2018-12-23 13:15:54
    Temat: Re: frankowicze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA9C084CBF6586budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...
    > [...]
    >
    >Sprawa jest prosta - ty twierdzisz, ze to ludzie przyszli do banku ze
    >chca hipo w chf.
    >Ja twierdze ze to banki wyszły z tym pomysłem do ludzi.

    Zdecydowanie.

    Choc prawde mowiac ... wystarczyloby, zeby ktos napisal o
    oprocentowaniu kredytow w CHF i juz ludzie zaczeliby sie pytac, ale co
    z tego - polskie banki zaczelyby mnozyc trudnosci, zagraniczne by
    raczej odmowily z definicji.
    Bo niby juz wczesniej kredyty walutowe w polskich bankach byly, ale
    dla przedsiebiorcow, nie dla ludzi.

    >Ale zeby nie było - nie dziwi mnie to bo to sa ogólnie maszynki do
    >powtarzania tego co sie nauczyli na kursach sprzedazy.
    >Przykładowo w idea banku na kilkadziesiat osób obsługujących moj
    >rachunek
    >była JEDNA osoba która uczciwie mowiła co i jak. JEDNA!
    >Niestety awansowała do działu kadr...

    Ale co tak uczciwie mowila ? Nie bierz pan kredytu w CHF, bo jak kurs
    wzrosnie, to i rata wzrosnie ?

    Bo chyba nie mowila "zapomnij pan, za rok frank bedzie dwa razy
    drozszy".

    J.