  • Data: 2018-12-22 13:59:56
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Masz kompletnie odjechane od rzeczywistości oczekiwania, próbujesz
    > to ubrać w jakieś szaty usługi oczywistej i oczekiwanej i jeszcze
    > mówisz, że to kwestia braku dobrej woli. Ten brak pani z Tap Madl,
    > to też brak dobrej woli?

    Tu jest zapewne klu problemu i trafiłes w punkt.
    Mam zupełnie inne podejscie do *uczciwosci* i jakosci obsługi etc.
    Jakos tak mi sie wydaje ze jak bank zawiera ze mna umowe na 30 lat to tak
    samo jak doradza mi podczas jej podpisywania, tak samo powinien sie
    opiekowac tym produktem przez 30 lat.
    Zwłaszcza jak wpakował klientów w tak ryzykowne rozwiazanie...

    Nie wiem co do Tap madl...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton