    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: darmowa KK
    Date: Tue, 20 Sep 2011 17:44:43 +0200

    On 20.09.2011 17:23, pmlb wrote:

    > W Polsce nie wiem (nie podales, ze chodzi ci o polske) w UK kazda jest
    > darmowa.
    > Nie ma oplaty rocznej, za wydanie, zadnego limitu operacji itp.
    > Dostajesz plastik z umowa i to wszystko.

    Np. jakas karta z Bank of Scotland:

    *To qualify for the All in One Advantage Card offer you need one of the
    following:

    Pay ?1,000 or more into your current account each calendar month OR
    Hold an Ultimate Reward Current Account OR
    Switch your current account to us using our dedicated Switching
    Service and pay in ?1,000 or more each month or open an Ultimate Reward
    Current Account.

    Niby kazda karta jest darmowa bez warunkow, a jednak nie do konca. I te
    "overseas transactions fee w okolicach 3%".

    Choc oczywiscie, z kartami kredytowymi jest tam duzo latwiej niz w Polsce.

    > Karta Kredytowa darmowa to chyba standard w europie (poza polska ale w
    > polsce bankowosc jest delikatnie mowiac inna).

    Tak swoja droga, byles kiedys w innym kraju niz Polska lub Wielka Brytania?

    Bo mam wrazenie, ze dla ciebie istnieja dwa rejony na swiecie: Polska, a
    co poza nia, to Wielka Brytania, zwana tez czasem Europa.

    Wypowiadajac sie tak autorytatywnie, nalezyloby przynajmniej pobieznie
    znac wieksze europejskie kraje, bedace Europa, i - zdziwienie -
    niebedace Wielka Brytania - np. Niemcy czy Francja.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org