  • Data: 2011-09-20 22:34:00
    Temat: Re: darmowa KK
    Od: pmlb <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/09/2011 23:08, Tomasz Chmielewski wrote:

    > "Card" znaczy konto? Ciekawe.

    Czlowieku pomyliles karte ktora dostajesz do konta z karta kredytowa to
    juz jeden szczegol, kolejny jest taki, ze oplaty sa za konto nie za
    karte. Poza tym napisalem ci wyrazie, placiszza uslugi komercyjne
    dodatkowe do konta nie za konto i karte.
    Konto moze sie nazywac platinum i tez bedzie miesieczna oplata bo w
    ramach konta sa ubezpieczenia, ale nie rozmwaimy o uslugach dodatkowych
    komercyjnych ale o samej karcie kredytowej czy debetowej - czy potrafisz
    to zrozumiec? Czy za trudne?

    > (...)

    > Cos kiepsko u ciebie z angielskim - w tym, co wlepilem, akurat nie bylo
    > slowa o oplacie za karte. Za to sa warunki do spelnienia, ktorych wg.
    > ciebie "nie ma zadnych nigdzie".

    Czlowieku mylisz pojecia! Co innego konto z dodatkami a co innego karta
    kredytowa. Nie ma zadnego warunku na otrzymanie karty debetowej, to co
    ty wyciagles dotyczy wylacznie konta. Jak nie chcesz ubezpieczenia na
    podroze zagraniczne bedziesz miec za darmo - czy rozumiesz?
    Sama karta jak i konto jest absolutnie bezplatne.

    > Lal, debet 300 funtow.

    Nie wiem o co ci biega?
    W Polsce overdraw to debet tak sie nazywa chyba, ze nazewnictwo uleglo
    zmianie (oby!) jesli nie chodzi ci o nazwe tylko sama kwote to miej to
    czlowiku na uwadze, ze to co przytoczyles nie jest karta kredytowa ale
    debetowa i kwta jest maksymalnym debetem na jaki mozesz zadluzyc konto
    bez placenia odsetek i oplat.
    Czy wyjasnilem odpowiednio czy nadal nie potrafisz zakumac o czym mowa?

    > (...)

    > A to nie wiem, bo ja pisalem o kartach, ze warunki do spelnienia jednak
    > bywaja. A ty z jakiegos powodu zmieniles temat na konta (niedawno
    > zreszta twierdziles, ze wszystkie i wszedzie bez wyjatku sa darmowe).

    W UK nie ma warunkow! Jeszcze raz - podales warunki konta debetowego z
    dodatkowymi uslugami i korzysciami ktore sa w 100% komercyjne i platne.
    Karta do tego KONTA jest darmowa i jest to karta DEBETOWA a nie
    kredytowa! Moze nie wiesz czym sie roznia obydwie karty? Jesli tak to
    napisz a ci prosto i jasno wyjasnie:)

    > No to nie wypowiadaj sie o Europie czy Europie Zachodniej, majac na
    > mysli Wielka Brytanie.

    A w ktorym miejscu to napisalem?
    Pisze caly czas o UK, jedynie na koniec napisalem pytajaco, ze to CHYBA
    standard (darmowa KK) w europie zachodnie.
    Prosze cie, postaraj sie zrozumiec tekst pisany!
    UK pisze konkretnie bo wiem, o europie w trybie przypuszczalnym
    pytajacym... Boze!
    ps. ja robie bledy ortograficzne i stylistyczne nie wazne dlaczego - ale
    na Boga co z wasza umiejetnoscia rozumienia pisma pisanego!?
    Jesli dokladnie nie wiesz o jakies ofercie banku UK lub masz watpliwosc
    po prostu zapytaj a nie blaznij sie jka polskie media ktore irlandzkich
    "travelers" nazywaja romami...